lördag 18 april 2009

Helg innan födelsedag.

Jag fyller år om två dagar. Jag vill ha:

*En miljon euro

*En stor poolförsedd villa i Spanien

*En fräsig femrummare med walking closet i Vasastan

*Tio par valfria skor

*Snygg solbränna

*En jorden runt-resa med garanti att det kommer bli min bästa resa och bästa resan någon annan någonsin gjort och kommer göra

*Ett kvitto på världens största bröllop i framtiden när det passar sig

*Ett annat kvitto med garanti för att mina eventuella framtida barn kommer med storken så jag slipper klämma ut dom själv

*En livstidsförbrukning av Burger King-meals

*Fem valfria bilar (och tillhörande körkort)

*Något piller som gör att jag slipper träna pga alla BK-meals jag äter

*Evigt liv

*Evigt soligt väder

*Fri tillgång till Systembolagets lager med medföljande medicin mot alla besvär som kan orsakas av alkoholförtäring.

Den övre listan är till folk som är lite mindre engagerade och har någon form av distans till mig eller sig själva...

Ni andra som förfasas får väl hålla till godo med...

Jag vill ha:
Fred-på-jorden-glada-vänner-kärlek-glädje-mijölösningar-gulligull!*;)*

Eller bara lite vanligt sex? Till Wallander eller Beck?

Eller kanske bdsm-session framför hundra pers?

"Varför?" tänker ni nu.

"Om man får pengar- varför inte?" svarar jag på det.

Jag ska inte skriva ett skit om Pirate-bay-domen. Jag orkar inte. Jag ska bara skriva tre små ord om min ståndpunkt i hela härvan:

Helt åt HELVETE.

Klart.

(Ni vet ju att jag kommer skriva ett inlägg om skiten nångång i framtiden iallafall)

2 kommentarer:

Princess Apoolea sa...

HAhahaha jag vill ha samma saker på min önskelista om en månad ;)
lördag my love, lördag! <3

Patrik sa...

UPPDATERA FÖR FAS