onsdag 11 mars 2009

Lill-lördag utan fest :/

Jag har ätit så mycket ipren sista tiden att jag har fått ont.

Sjukt men sant mitt huvud sprängs snart. Nej, det är inte vätskebrist, innan någon föreslår det för jag har druckit vatten OCH vätskebindande och fan och hans moster.

Jag vill bli reseledare på Fritidsresor. Det vill jag verkligen för jag har börjat glo på den där såpan som handlar om just det. Jag minns inte vad just den heter, det finns ju sju tusen olika, men dom verkar ha så kul. Det är min väg till en megalång charter :) En BETALD supercharter för att vara precis! Ge mig det jobbet! Nu.

På mitt nuvarande jobb cyklade jag i snöslask idag. Mina fötter blev blöta. Jag sträckte ljumsken. Jag frös. Fick snö i ögonen hela tiden. Jag bröt mot trafikregler fast jag inte ville men jag blev så sugen när jag hade chansen. Jag var bitter som en människa som blivit spontanförlamad på livstid och jag åt en äcklig kycklingmacka och så kom jag hem sent. Mina läppar är fett torra så de spricker om jag skrattar så jag försöker att inte göra det. Men man blir ju förbannad av att inte garva så då skriker man lite, så är det kört iallafall.

Trots huvudvärk hänger jag mig åt total kaffehävning och kedjerökning. Det är ju så jävla skönt!

Jag och Joel såg "den rätte för Rosing" igår. Det var nog det mest patetiska, absolut obehagligaste program jag sett på länge. Jag ska lätt kolla nästa vecka, nu kan jag ju inte låta bli.
Grejen är att Linda Rosing har en livscoach. Whatever en sån gör, så får hon betalt för att säga till Linda vad Linda vill höra. Och vad Lindas kompisar sagt om de haft ett normalt gratis-snack.

"Du har varit i en dålig situation. Nu vill du inte hamna i den igen."

DUH?!!? Är det ens en yrkestitel som kräver utbildning?

"Hej jag heter Pippi och jag är din LC (Ällsiii uttalas det). Du vill inte vara ledsen. Inte vara arg. Du tycker att din favoritmat är den godaste maten. Om det är kallt ute så fryser du och det är inte skönt. Om det är kolsvart ser du inget och om man klipper av din tunga kommer du inte vara så jävla hyvens på att prata heller."

Det blir 800 kronor. Plus moms.

Inga kommentarer: