onsdag 18 mars 2009

Really.

Hela grejen att en snubbe ska ha rätt att lägga några som helst värderingar i vad jag gjort med min kropp är ganska förlegad. Lite medeltida faktiskt. Eller som när man på vissa platser i världen stenar ihjäl kvinnor som man bestämt varit "otrogna" ev. bara är "horor".

Tänk att snubbar har bestämt att de får definiera vad en kvinna är och vad hon ska ses som baserat på vad de själva tycker är inom ramarna för vad som passar dem. Lustigt. Det är 2009 och jag får fortfarande inte ha min jävla kropp ifred eller bara vara "tjej" jag är alltid definierad i underfack som någon annan utformat. Dessutom folk som ser på en som om man är en vandrande sexleksak som i princip skapats för deras skull, man ska knulla som en porrskådis men vara oskuld samtidigt.

(Btw knullar porrskådisar ytterst lite. De flesta porrfilmer spelas in i runt fem minuter i olika vinklar och poser sedan klipps det ihop till en långdragen skitslinga med en brud som låter som en hamster, en snubbe som låter som hulken, i stort sett ett laserblekt rövhål med plast-tuttar och en snubbe med överdimensionerad kuk och anabolaöverkropp och där sitter något mongo i datorstolen med kuken i handen och tycker allt är så jävla hett. Det som tar lång tid är tarmsköljningen/ lavemanget som hamstern gör innan, alltså för att få ut allt BAJS ur röven och sedan töjningen av laserblekanuset med olika grejer i olika storlekar för att det inte ska gå åt helvette. Sedan ska den avtrubbade falukorvshulken få upp den också så han står och runkar lite förstrött i ett hörn och sedan glidmedeljuckas det i några minuter. Fan va sexigt.)

Vanligtvis skulle jag slå en snubbe som kallade mig "billig" eller hånfullt insinuerade att jag haft för många sexpartners på käften mer än tre gånger.

Men inte idag. För idag är det lill-lördag.

1 kommentar:

Vitina sa...

hahaha lätt ett av de bästa inläggen haha=)